01. December 2015
Sexting emoji's in MTV campagne voor Wereld Aids Dag

Sexting emoji's in MTV campagne voor Wereld Aids Dag

Make your Foreplay a Threesome this World AIDS Day with #SafeSext

Kijk de commercial op www.mtv.nl/safesext

Levensgrote sexting emoji’s, in opwindende situaties, spelen de hoofdrol in de nieuwe MTV campagne ‘Sext Life’. De campagne wordt in samenwerking met de MTV Staying Alive Foundation en Y&R New York gelanceerd op Wereld Aids Dag om de wereldwijde strijd tegen HIV en aids onder de aandacht te brengen. De meest voorkomende sexting emoji duo’s -zoals de banaan en donut, aubergine en perzik, de wijsvinger en het OK-teken - staan op het punt om seks met elkaar te hebben. De duo’s krijgen gezelschap van een levensgroot verpakt condoom met de slogan: ‘Maak van je voorspel een trio. Gebruik een condoom.’

‘Sext Life’ is geregisseerd door Oscar-winnaar Angus Wall en geproduceerd door Elastic/Pecubu Productions. Director of Photography is Jason McCormick en de levensgrote emoji kostuums zijn gecreëerd door Casey Storm.

Als onderdeel van de campagne hebben de MTV Staying Alive Foundation en Snaps ook een speciaal SafeSext toetsenbord ontwikkeld met diverse condoom emoji’s. Het SafeSext toetsenbord is gratis te downloaden voor iOS en Android; http://bit.ly/SafeSext

Voor meer informatie: MTV.nl/SafeSext

Make your Foreplay a Threesome this World AIDS Day with #SafeSext

Over de MTV Staying Alive Foundation
De MTV Staying Alive Foundation richt zich wereldwijd op het onderwijzen van jongeren over HIV en het tegengaan van HIV-verspreiding. Lees meer over de MTV Staying Alive Foundation op stayingalivefoundation.org.

Over Y&R
Y&R is een van de meest toonaangevende marketingcommunicatiebureaus met 89 kantoren in 93 landen over de hele wereld. Y&R werkt onder andere voor Bel Brands, Campbell’s Soup Company, Colgate-Palmolive, Danone, Dell, GAP, Telefonica en Xerox. Y&R maakt deel uit van WPP (NASDAQ: WPPGY).