21. Augustus 2014
Oliver Heldens op eerste MTV PUSH festival in Bruisend Helsinki

Oliver Heldens op eerste MTV PUSH festival in Bruisend Helsinki

MTV PUSH, het internationale platform voor talent, krijgt dit jaar voor het eerst een eigen festival: MTV PUSH Helsinki. Op het podium staat een selectie van de meest populaire nieuwe acts van dit moment.

Waaronder de Nederlandse DJ en producer Oliver Heldens, de Britse singer-songwriter Charli XCX en Becky Hill samen met de Finse rapper Redrama. Het event vindt plaats op 11 september in de Circus Nightclub.

Het live event, MTV PUSH Helsinki, is onderdeel van het driedaagse festival City of Helsinki. Een 30-minuten durende special van MTV PUSH Helsinki wordt later dit jaar uitgezonden op MTV. Meer informatie over het event is te vinden via: http://www.mtvpushhelsinki.com/nl/

EINDE BERICHT
Voor vragen kunt u contact opnemen met Noesjka van der Helm via 06-27410997 of noesjka@coopr.nl.

Over MTV
MTV Nederland is de Nederlandse versie van zender MTV en onderdeel van Viacom International Media Networks. MTV is het grootste en belangrijkste jeugd entertainmentmerk ter wereld. Met een wereldwijd bereik van meer dan een half miljard huishoudens, is MTV het culturele thuis van de millenniumgeneratie, muziekfans en artiesten, en een pionier in het creëren van innovatieve programmering voor jonge mensen. MTV weerspiegelt en creëert een popcultuur met haar bekroonde inhoud die is gebouwd rond fascinerende verhalen, muziekontdekkingen en activiteiten die worden overgebracht via TV, internet en mobiele communicatie. Buiten de Verenigde Staten maakt MTV deel uit van Viacom International Media Networks, een divisie van Viacom Inc. (NASDAQ: VIA, VIAB), een van ’s werelds toonaangevende bedenkers en uitvoerders van programmering en inhoud gebracht via alle mediaplatformen. Viacom biedt in Noord Europa 37 TV kanalen en meer dan 40 websites en heeft een totaalbereik van 62 miljoen huishoudens. Populaire zenders zijn o.a. MTV, Comedy Central, VIVA en Nickelodeon. Viacom merken worden wereldwijd in 34 talen bekeken door meer dan 600 miljoen huishoudens.